5.C

KOŘENOV – HORY – den 4.

Po včerejším dobrodružném dni bez elektřiny jsme se opět probudili do velmi zasněžené krajiny. Bylo to prima, ale největší radost nám spíše dělalo světlo. A tak jsme honem utíkali na snídani ( salámová mísa, pečivo) a pak hned úprkem na sjezdovku, kde jsme celé 2 hodiny trénovali na odpolední závody ve sjezdu. Po obědě ( […]

HORY- KOŘENOV- den 3.

Dnešní ráno jsme se opět probudili do nádherně zasypané krajiny sněhem ( nasněžilo zase asi 25 cm ). A jelikož rolba pracovala na svahu v brzkých ranních hodinách, museli jsme si čerstvě napadaný sníh sami pěkně ujezdit. Sjezdovka se nám tak dobře sjížděla, že jsme lyžovali celé 2 hodiny. Pak už na nás čekala gulášová […]

HORY- KOŘENOV- den 2.

Ráno jsme se probudili do zcela zasněžených hor, všude bílo, zkrátka nádhera. Jsme tady úplně zapadlí, ale nám se to líbí. Ke snídani jsme si dali většinou mléko s kuličkami nebo chléb s marmeládou. V půl desáté již na nás čekali instruktoři, kteří nás velice rychle rozjezdili, takže jsme sjezdovku zvládali i pozpátku. K obědu […]

HORY – KOŘENOV – den 1.

Srdečně Vás všechny moc zdravíme ze zasněženého Kořenova. Dojeli jsme v pořádku, cesta nám rychle uběhla a z nádraží na hotel jsme nešli, ale přímo běželi. Na přivítanou jsme si dali domácí meruňkový koláč s čajem, ubytovali se ( letos máme pro sebe celé nejvyšší patro ) a pak už spěchali ven na sjezdovku a […]

Vánoční besídka

Letos nás čekala naše poslední vánoční besídka. A tak jsme si ji náležitě užili, jak jen mohli. Nejprve jsme si uvařili vánoční čaj a vzájemně ochutnávali cukrovíčko od našich maminek a babiček. Také jsme si zazpívali vánoční koledy a něco málo povyprávěli o vánočních tradicích a některé si i vyzkoušeli. Malé hudební překvapení si pro […]

Výstava betlémů

V čase předvánočním jsme si udělali takový malý výlet vláčkem do Mimoně na výstavu betlémů. Betlémy byly opravdu různorodé a unikátní. Na počátku prohlídky jsme se rozdělili do několika skupin a plnili úkoly spojené právě s vystavenými betlémy. Takto jsme je poznali opravdu dokonale. Odměnou nám pak byla návštěva místní cukrárny.