1.C

HORY – KOŘENOV – DEN 4.

Zasíláme všem poslední pozdrav z hor. Dnešní den jsme si opravdu moc užili. Počasí nám sice moc nepřálo, ale drobné chvilkové mrholení nás neodradilo. Jsme na sebe moc pyšní, protože dnes jsme opravdu už všichni jezdili samostatně na vleku a kopec sjížděli bez...

HORY – KOŘENOV – DEN 3.

Je to úžasné, my jsme to zvládli. Dnes jsme celé dopoledne brázdili sjezdovku na lyžích a většina z nás už úspěšně zvládla samostatnou jízdu na vleku. Po dobrém obědě ( gulášová polévka a výborná sekaná s bramborovou kaší ) jsme si chvíli odpočinuli a s chutí vyrazili...

HORY – KOŘENOV – DEN 2.

Lyžaři posílají pozdrav. Dnes jsme se dočkali a poprvé vyrazili na sjezdovku. Paní instruktorky nás moc chválili. Po výborném obědě ( krůtí maso na paprice s knedlíky ) jsme si chvilku odpočinuli a celé odpoledne pak pilně trénovali. Všichni jsme se snažili a byli moc...

HORY – KOŘENOV – DEN 1.

Zdravíme Vás všechny z nádherně zasněžených hor. Dojeli jsme v pořádku, ubytovali se v krásných pokojích, dali si prima broskvový koláč, vyřádili se na svahu a zrelaxovali v teplých vířivkách. K večeři nám pan kuchař připravil výborné boloňské špagety. Chvilinku si...

VÁNOČNÍ BESÍDKA

Na tento den jsme se těšili už celý měsíc. Vánoční stromeček jsme si krásně ozdobili, přinesli si dárečky pro své kamarády, vyzdobili si třídu a jen čekali na poslední školní den v roce 2019. V tento den nás nečekalo žádné učení, ale jen hraní, tanec, zpěv koled a...

PLAVECKÝ VÝCVIK

Tento školní rok jsme v rámci hodin tělesné výchovy pravidelně docházeli na hodiny plavání do bazénu ve Sportareálu. Plavání se nám natolik zalíbilo, že jsme si ho o několik lekcí prodloužili. Jako odměnu nám paní učitelka předala Mokré vysvědčení, kde jsme samozřejmě...

MUZEUM ČERTŮ

Abychom se nebáli čertů a pořádně se na jejich večerní příchod připravili, jeli jsme vláčkem navštívit samotné pekelné doupě do Úštěka - MUZEA ČERTŮ. Všichni jsme byli moc stateční, téměř nikdo se nebál a hlavně nikdo v PEKLE neskončil.  ...

SLABIKÁŘ

Na dnešní den jsme se všichni moc těšili. Stali se z nás opravdoví čtenáři. Nejdříve ale musel každý z nás splnit čtecí úkol, pak jsme byli pasováni na čtenáře a získali tak naši první knížku SLABIKÁŘ. Měli jsme všichni velikou radost, jak se nám daří, a tak jsme...

PŘEDNÁŠKA O ZVÍŘATECH

V pátek 15.11. jsme si poslechli přírodovědnou přednášku, kde nám paní ze zoologické zahrady poutavě vyprávěla o přezimování lesních zvířátek. Dozvěděli jsme se spoustu zajímavých informací a na konec jsme si všichni odnesli krásnou fotografii jako záložku do knížky....

HALLOWEEN

Dnešní den - 31.10. jsme prožili tak v trochu netradičním stylu. Připojili jsme se k projektu celé naší školy a oslavili Halloween. Převlékli jsme se do masek strašidel, čarodějnic a duchů a plnili úkoly, které si pro nás paní učitelka připravila. Na závěr jsme se...