Informace pro strávníky
Ke stravování je potřeba vyplnit a odevzdat přihlášku ke stravování (k dispozici na webových stránkách školy nebo ve vestibulu ŠJ).
Přihlášky je možné odevzdávat v termínu 23.8. – 31.8.2021, od 6,30 do 14,00.
Způsob odevzdání vyplněné přihlášky:
Strávníků, kteří již mají zakoupený čip:
- zaslat e-mailem na adresu vedoucí školní jídelny fliegelova.jolana@zstyrsceskalipa.cz
- vhodit do boxu ve vestibulu školní jídelny
Nových strávníků:
- osobně u vedoucí školní jídelny
Výše stravného od 1. června 2022 – více informací ZDE.
Podle vyhlášky 107/2005 Sb. o školním stravování, ve znění poslední úpravy vyhláškou č. 272/2021 Sb. s účinností od 1. 6. 2022.
Ve školní jídelně je zaveden stravovací systém VIS Plzeň, strávníci si mohou objednávat a odhlašovat obědy prostřednictvím internetu z počítače, ale i ze všech chytrých mobilních telefonů a tabletů, nebo na objednacím terminálu ve školní jídelně pomocí zakoupeného čipu.
Strávníci se do systému přihlašují na portálu www.strava.cz (číslo jídelny 10916) pod uživatelským jménem a heslem, které obdrží e-mailem po přihlášení ke stravování u vedoucí školní jídelny.
Cena čipu je 32,- Kč. Bude hrazena v hotovosti při jeho převzetí.
Na portálu www.strava.cz mají k dispozici:
- potvrzení objednávky
- informace o stavu účtu
- měsíční přehledy
- upozornění na nevyzvednutou stravu
Úhrada stravného:
Stravné je nutné uhradit nejpozději do 27.dne předchozího měsíce (tj. do 27.8. na září 2021).
Možnosti platby:
- trvalým převodním příkazem z bankovního účtu na účet ŠJ 3339-421/0100 zálohově – dle tabulky.
- jednorázovým příkazem na účet 3339-421/0100 dle výše konta na www.strava.cz.
- v mimořádných případech v hotovosti v kanceláři vedoucí ŠJ
Odhlašování stravy je možné na následující den do 14:00.
Odhlašování obědů je také možné na telefonním čísle 721650062.
Provozní řád školní jídelny
Přihláška ke stravování na školní rok 2021/2022
Odhláška ze stravování
Seznam alergenů