5.C

KAMBODŽA

V pátek 15. března jsme navštívili Jiráskovo divadlo, kde jsme měli možnost zhlédnout filmové představení v rámci unikátního vzdělávacího projektu Planeta Země 3000. Program s názvem Kambodža - putování k tajemné hoře nás seznámil s překrásnou přírodou, pohnutou...

KOŘENOV – HORY DEN 4.

Zasíláme poslední pozdrav z hor. Dnešní den jsme si opravdu užili. Již v 9 hodin jsme byli na svahu a až do 12 hodin poctivě trénovali na naše odpolední závody ve slalomu. Po obědě ( čočková polévka a zeleninové rizoto ) a následném odpočinku, jsme se vypravili na...

KOŘENOV – HORY DEN 3.

Dnešní den nás přivítal s trochu podmračenou oblohou, a tak jsme se rozhodli, že vyrazíme na obhlídku okolí a nakoupíme pár drobností. Cesta byla celkem dlouhá, ale my už jsme trénovaní. Zaslouženě jsme si pak k obědu dali rýži s kuřecí směsí a zeleninovou polévku. Po...

KOŘENOV – HORY DEN 2.

Ráno jsme se probudili do pěkného zimního dne bez kapek deště. Ke snídani jsme si dali většinou mléko s kuličkami nebo chléb se šunkou a sýrem. V půl desáté již na nás čekala naše paní instruktorka, která  nás velice rychle rozjezdila, takže jsme sjezdovku...

KOŘENOV- HORY DEN 1.

Srdečně Vás všechny moc zdravíme ze zasněženého Kořenova. Dojeli jsme v pořádku, cesta nám rychle uběhla a z nádraží na hotel jsme nešli, ale přímo běželi. Na přivítanou jsme si dali výborný domácí vývar s nudlemi a segedínský guláš, ubytovali se ( letos v nově...

VÁNOČNÍ BESÍDKA

Letos nás čekala naše poslední vánoční besídka. A tak jsme si ji náležitě užili, jak jen mohli. Nejprve jsme si uvařili vánoční čaj a vzájemně ochutnávali cukrovíčko od našich maminek a babiček. Také jsme si zazpívali vánoční koledy a něco málo povyprávěli o...

SPORTOVNÍ TURNAJE

Ve čtvrtek 21. prosince se na naší škole konaly turnaje ve florbalu a vybíjené. Naše třída se aktivně zapojila a ve vybíjené vybojovala krásné 3. místo. Veliká pochvala všem hrajícím a samozřejmě i dětem, které pořádně fandily.

NÁVŠTĚVA BETLÉMU

V úterý 19. prosince jsme si zpříjemnili čekání na Ježíška a vyrazili do zahrádkářské kolonie v České Lípě. Tady totiž mají nádherný obrovský Betlém vyrobený ze slámy. Také nás zde čekalo vánoční pohoštění v útulné a příjemně vyhřáté hospůdce. Vánoční atmosféru jsme...

NÁVŠTĚVA SKLÁRNY AJETO

Ve čtvrtek 14. prosince jsme se vydali na velmi zajímavou exkurzi do sklářské dílny Ajeto v Lindavě. Hned na začátku jsme se usadili ve sklářské krčmě, kde jsme posvačili naše domácí dobrůtky a pak už nám skláři představili svoji práci. Při naší prohlídce jsme...