7.A

Projektový den v 7.A na téma KYBERŠIKANA

V úterý 14.6. jsme v 7.A měli projektový den na téma Kyberšikana. Nejprve jsme přivítali pana Vavříčka z Probační a mediační služby, který nám přiblížil trestné činy, které se páchají na internetu a jaké důsledky mohou mít pro oběť a samozřejmě také, jak může být...

Vodácký kurz 7.A

Dne 10.6. jsme absolvovali vodácký kurz na Malé skále. Po převlečení a vyfasování vest jsme byli proškoleni, rozdělili jsme se po šesti lidech na rafty a vyrazili jsme na vodu. Sjeli jsme zhruba 11 kilometrů z Malé skály do kempu v Dolánkách. Cesta byla dobrodružná,...

Výlet 7.A do Česko-saského Švýcarska

V pondělí 6. června naše třída vyrazila na školní výlet do Hřenska a do NP Česko-saské Švýcarsko. I když ráno docela pršelo, když jsme dorazili do Hřenska, tak už nás vítalo sluníčko a teplé počasí. Nejprve jsme jeli na loďce tichou soutěskou a odtud jsme pokračovali...

PROJEKTOVÝ DEN 6.A A 7.A V KYJOVSKÉM ÚDOLÍ

Dne 21.dubna jsme společně vyrazili na projektový den zaměřený na ochranu životního prostředí, rostlin a živočichů a národní parky v našem okolí. V Kyjově jsme se setkali s našimi průvodkyněmi z o.p.s. České Švýcarsko z Krásné Lípy. Poté jsme se rozdělili na dvě...

Turistický klub 7.A – výlet na Bezděz

V neděli 10. dubna jsme se vydali na Bezděz a i když počasí nebylo nejlepší, sešlo se nás deset. Z původní cesty vlakem byla kvůli výluce cesta autobusem, ale díky tomu se nám cesta na hrad zkrátila o zhruba půl kilometru. I tak jsme museli vystoupat přes dva...

7.A na návštěvě ve veřejném akváriu

9. února jsme navštívili Veřejné akvárium na jeho nové adrese, vyslechli jsme poutavý výklad pana Jasanského o rybách a jejich životě. Také jsme se dozvěděli o skupině NEPZ, která působí v různých koutech světa a zahraňuje tam prostředí a...

Turistický klub 7.A – Českolipské kopečky

V neděli 9. ledna jsme vyrazili na první letošní výlet tentokrát po českolipských kopečcích. Po obědě jsme se sešli před školou - dorazilo deset dětí a jeden pes. Z Mánesovy ulice jsme šli směrem na Svárov k našemu prvnímu cíli, kterým byla Hůrka. Ta byla pěkně...

Vánoční atmosféra Prahy – výlet 6.A a 7.A

Ve čtvrtek ráno jsme společně se 6.A vyrazili do Prahy, kde jsme původně chtěli navštívit adventní trhy, ale protože byly zrušeny, tak jsme se  jeli podívat na předvánoční atmosféru. Z Pražského hradu jsme sešli dolů k řece a přes Karlův most přešli do Starého města,...

Spaní ve škole a projektový den 7.A

Minulou středu 1. prosince jsme uskutečnili dlouho plánované spaní ve škole. Původně jsme chtěli ještě jít do kina, ale vzhledem k současným opatřením jsme se rozhodli pustit si film ve škole. Sešli jsme se tedy v 7 večer u školy, připravili jsme si spaní v tělocvičně...

Výlet turistického klubu do Kryštofova Údolí

28. listopadu – na první adventní neděli – jsme měli naplánovaný výlet do Kryštofova údolí a ačkoli nás bylo málo kvůli končící karanténě naší třídy, tak jsme se rozhodli jet. Z Lípy jsme jeli vlakem do stanice Kryštofovo Údolí, odkud jsme museli jít pěšky zhruba 1...